Modelvliegclub de vrije Vogels

Ons Clubhuis is te vinden op het Sportpark aan de Kerklaan nabij de Skibaan Soesterberg,

Elke even week dinsdag avond van 20:00 tot 22:00 uur open, tenzij anders is vermeld op de website.

Sportpark Kerklaan

Kerklaan 6
3712 BG Huis ter Heide

ROUTE VLIEGVELD

Toegangshek:
Het toegangshek richting ons modelvliegveld ligt aan een parallelweg aan de zuidkant van de A28 nabij afslag 4 Soesterberg. Voor toegang heeft u een sleutel nodig die alleen in het bezit is van onze leden. Op afspraak kan u samen met een van onze leden komen kijken op ons modelvliegveld. Op het kaartje staat aangegeven hoe u het hek vanaf de A28 of de Provinciale weg N237 (Soest, Amersfoort, Zeist) kan bereiken.

Verkeersveiligheid:
Clubleden vragen wij alert te zijn op de verkeersveiligheid ter plaatse van het toegangshek. Als gevolg van het verplaatsen van dit hek is de opstelruimte aan de wegzijde geschikt voor 1 voertuig. In het geval er meerdere voertuigen staan te wachten op het openen van het hek dan vragen wij de bestuurders hun voertuig zodanig op te stellen dat gevaarlijke verkeerssituaties worden voorkomen.

Evenementen:
Op dagen dat wij evenementen op ons modelvliegveld organiseren (alleen voor leden) verwachten wij meerdere voertuigen tegelijkertijd bij het toegangshek. Vanwege de verkeersveiligheid verzamelen we ons in dat geval op de carpoolplaats aan de andere kant van de A28 (zie kaartje). Samen met een van onze leden wordt vervolgens in colonne naar ons modelvliegveld geregen. Als u zich voor een evenement heeft aangemeld informeren wij u hierover verder via onze nieuwsbrief.